پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119173
بررسي واسطه‌گري عامل موساد براي بازي پرسپوليس با رئال در مجلس
تاریخ انتشار : 1393/07/19 11:35:55
نمایش : 1382
رسايي نماينده مجلس گفت: به امضاي قرارداد باشگاه پرسپوليس با رئا‌ل‌مادريد و حضور اميرحسين جهانشاهي به عنوان رابط اين قرارداد رسيدگي مي‌کنيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حميدرضا سياسي رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس به همراه بهروز منتقمي سرپرست باشگاه راهي اسپانيا شدند تا ضمن ملاقات با پرز رئيس باشگاه رئال مادريد ترتيب يک ديدار دوستانه بين دو تيم پرسپوليس  و رئال مادريد را بدهند. 

اين ملاقات انجام شد و سايت باشگاه پرسپوليس هم گزارش تصويري از ملاقات سياسي با پرز منتشر کرد اما سوال اينجاست ملاقات با رئيس يکي از باشگاه هاي بزرگ فوتبال جهان چگونه انجام شده است؟ آيا سياسي که مدت زيادي از حضورش در فوتبال نمي گذرد آنقدر وزن پيدا کرده که رئيس باشگاه رئال او را به حضور مي پذيرد يا اين ديدار به خاطر ارتباطات غيرفوتبالي انجام شده است.

شنيديم که فرض دوم به واقعيت نزديک تر است و اميرحسين جهانشاهي که از سرمايه گذاران اصلي شبکه ماهواره اي فارسي زبان من و تو است عامل اصلي برگزاري اين ملاقاتها در اسپانيا بوده است.

سرمايه گذار شبکه فارسي زبان من و تو که يک شبکه ضد نظام جمهوري اسلامي است اکنون ارتباط نزديکي با بالاترين مقام باشگاه پرسپوليس پيدا کرده و رئيس هيات مديره اين باشگاه را به ديدار پرز مي برد.

عکس جهانشاهي را مي توانيد در گزارش تصويري زير مشاهده کنيد.

جهانشاهي همان فردي است که گفته مي شود نفوذ زيادي در جامعه بهائيان دارد و در عکس هاي زير هم او در سمت چپ پرز ايستاده و سياسي در سمت راست پرز قرار گرفته است.

گزارش تصويري اين ملاقات را که توسط جهانشاهي پايه ريزي شده است را سايت باشگاه پرسپوليس منتشر کرده است. اميرحسين جهانشاهي يکي از چهره هايي است که گفته مي شود ارتباطاتي هم با موساد دارد و ظاهرا تابعيت دوگانه فرانسوي اسرائيلي دارد!

به اين ترتيب مشخص نيست که حميد رضا سياسي با اجازه کدام نهاد مسئول با چنين فردي ملاقات داشته و زمينه ساز برگزاري ديدار دوستانه پرسپوليس و رئال مادريد هم شده است.

با توجه به اينکه زمينه ساز ديدار رئال و پرسپوليس يک چهره ضد نظام جمهوري اسلامي است اين مسابقه شايد برگزار نشود زيرا ارتباطات غير متعارف زمينه ساز ارتباط دو باشگاه پرسپوليس و رئال مادريد شده است.

البته شايد جهانشاهي عامل اصلي ديدار پرسپوليس و رئال نباشد اما قطعا او نقش بسزايي در ملاقات سياسي با پرز داشته و دارد که در اين عکس ها اينگونه در کنار پرز ايستاده است.

دور سر جهانشاهي با دايره قرمز مشخص شده است.

 

در همين رابطه حجت الاسلام رسايي مسئول پرونده فساد در فوتبال و عضو کميسيون اصل نود مجلس اظهار داشت: به امضاي قرارداد باشگاه پرسپوليس با رئا‌ل‌مادريد و حضور اميرحسين جهانشاهي به عنوان رابط اين قرارداد رسيدگي مي‌کنيم.

رسايي افزود: اگر تخلفي صورت گرفته باشد، نهادهاي ذي‌ربط وارد مي‌شوند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html